Projectleider Bouw regio Wallonië

Functieomschrijving


Als projectleider sta je in voor volgende taken:

  • Het opvolgen van een of meer bouwprojecten in overeenstemming met de contractuele vereisten.
  • Technische, administratieve en financiële monitoring in samenwerking met de verschillende interne afdelingen.
  • Kostenbeheersing, naleving van deadlines en veiligheidsdoelstellingen.
  • Analyseert de maandelijkse resultaten en treft de nodige regelingen om de beoogde winstmarge van de werven te garanderen.
  • U levert de nodige elementen voor het opstellen van kostenberekening, budgetcontrole en prognoses.
  • U bereidt voor, onderhandelt over en sluit de verschillende contracten met betrekking tot de voltooiing van het werk.
  • Toezicht houden op de bepaling van de middelen in personeel, uitrusting en materiaal voor de bescherming van het personeel en de omgeving.
  • Samenwerken met alle belanghebbenden (klanten, gebouweigenaren, architecten, administraties, collega's, ...) die betrokken zijn bij het verrichte werk.
Profiel
  • Je bent in het bezit van een Bachelor of Master (bouwkunde) of gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt oog voor detail en weet van aanpakken 
  • Communicatief vaardig
  • Overtuigingskracht
  • Afkomstig uit de streek van Luik
  • Je bent een teamspeler
  • Werkt georganiseerd, autonoom, dynamisch en gemotiveerd
  • Kennis van het Nederlands is een pluspunt
  • Computervaardigheden: Office, Autocad
Ons aanbod
  • Een contract van onbepaalde duur met aantrekkelijke salarisvoorwaarden (volgens uw ervaring).
  • Een bedrijfsauto, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, computer, mobiele telefoon, in een bedrijf dat veel belang hecht aan het menselijke aspect, kwaliteit en veiligheid.
Contactpersoon
Wim MENEVE
Contactpersoon Email
wim.m@wycotec.eu